Školení může probíhat několika způsoby:

  • osobně nedaleko za Prahou v klidném soukromém prostředí bez nutnosti vlastního PC či notebooku a licence - vhodné pro jednotlivce

  • přímo u Vás doma či ve firmě - je vhodné mít k dispozici vlastní PC nebo notebook s nainstalovaným programem Rhinoceros 3D (buď se zakoupenou licencí nebo s demoverzí). V případě potřeby pomohu s instalací

  • prostřednictvím komunikace na dálku se sdílenou plochou (Skype, Teamviewer)

Orientační přehled témat:
(lze libovolně upravovat dle konkrétních požadavků)

  • seznámení s grafickým prostředím programu
  • základní principy modelování v Rhinoceros, typy soborů, NURBS
  • orientace ve scéně
  • možnosti uživatelského přizpůsobení programu
  • základní organizace scény
  • vymezení pojmů
  • práce se souřadnicovým systémem, zadávání hodnot
  • tvorba křivek a ploch, jejich editace a optimalizace
  • nástroje pro editaci křivek a ploch
  • vytváření těles a jejich editace
  • nastavení a ukládání kamer
  • práce a nastavení osvětlení
  • nastavení materiálů pro rendering / vizualizaci
  • vizualizace v Rhino Raytrace
  • nastavení a práce s rendrovacími sítěmi
  • nástroje analýzy ploch a objektů
  • komplexní návaznost křivek a ploch
  • vytváření složitějších objektů
  • možnosti využití konstrukční historie
  • hlubší personalizace - zkratky, aliasy a jejich nastavení
  • příprava výstupů pro 3D tisk (rapid prototyping)
  • 2D výkresy, komplexní práce s vrstvami a layouty